УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

Ако поради някаква причина не сте удовлетворени от направената покупка, артикулите (неизползвани), могат да бъдат върнати в срок от 14 дни от датата на получаване на стоката.

Можете да изберете между три различни възможности:

  • връщане на сумата;
  • смяна с друг размер, в случай, че посочения размер е наличен;

Гаранционната пломба и картончето с логото на фирмата, налични върху артикулите, не трябва да са отрязани или скъсани, в противен случай връщането няма да бъде прието.

Инструкции за връщане на стока:

Обадете се на номер +359 885 264 731 (от понеделник до петък 10:00 ч. – 17:00 ч.)

Ще Ви бъде дадена цялата необходима информация!!!

Изпълнете следната процедура, за да осъществите връщането/смяната:

Стъпка : Моля, попълнете формуляра за връщане, който ще намерите в опаковката на поръчания от Вас артикул.
Стъпка : Изберете една от трите опции: стоков кредит, връщане на сумата, смяна с друг размер.
Моля, изпратете пакета с артикулите на следния адрес:

„БАЛИС“ ЕООД  гр.Пловдив ул. „Васил Левски“ №144

Изпращането на върнатите стоки е за сметка на клиента!!!

 

СМЯНА С ДРУГ РАЗМЕР

Смяна с друг размер или друг цвят на същия артикул е възможно да се осъществи, само в случай, че има такава наличност.

ВРЪЩАНЕ НА СУМАТА

Връщането на сумата може да стане веднага щом върнатите артикули пристигнат в складовете на BALIS и обувките бъдат проверени.

За поръчките, платени с кредитна карта, сумата ще бъде на разположение на клиента по банковата му сметка в срок от около 10 дни или най-малко ще се вижда в извлечението от сметката към кредитната карта. Необходимото време може леко да варира в зависимост от банковата система на използваната кредитна карта.

За поръчките заплатени чрез Paypal или банков превод, сумата се връща по съответната банкова сметка, от която е извършено плащането.

Сумата се връща в същата валута, в която е заплатена покупката. Евентуални разлики в същата, дължащи се на промяна в курса, не могат да бъдат компенсирани.

Общи условия

Наличната върху артикулите защитна нишка не трябва да бъде нито отрязана, нито скъсана. Подметките на обувките трябва да са в перфектно състояние и да липсват следи от ползване.

Всяко обувно изделие трябва да се върне в неговата оригинална кутия, която се счита в пълния смисъл на думата за неделима част от продукта и не трябва да бъде по какъвто и да било начин повредена и /или видоизменена, нито използвана.

Стоката, подлежаща на връщане, се изпраща поставена в кутията BALIS.

Упълномощеното от BALIS връщане на стока трябва да бъде извършено от същата държава, до която е доставена съответната поръчка.

BALIS си запазва правото да не приема връщане на стока, която е била изпратена с куриери, различни от посочените в имейла с инструкции за връщане в случай, че доставката води до допълнителни разходи за BALIS или се изисква получаване на пратката във филиала на куриерската фирма.

BALIS си запазва правото също така да отказва неупълномощено връщане на стока или такова, което не е съобразено с всички посочени условия.

В тези случаи стоката ще бъде върната на изпращача на посочения от него адрес.

Евентуалното приемане на такава пратка все пак ще доведе до разход за клиента възлизащ на 10% от стойността на върнатата стока.

За всички въпроси, които не са изрично упоменати, се прилага европейското законодателство за дистанционна търговия.